خرید زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن

خرید زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن

خرید زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن، فرصتی طلایی برای یک سرمایه گذاری امن به حساب می آید. شهسوار با نام تاریخی تنکابن در خاکی جلگه ای قرار دارد و روستاهای سرسبزی در دل کوه و متمرکز ساحلی، آن را از سایر شهرهای شمالی متمایز می سازد. ییلاقات خوش آب و هوا که علاوه بر یادآوری فرهنگ بومی، حالی خوش را مهمان کنونی ما می کند. 

آشنایی و آگاهی از نوع کاربری، تحلیل موقعیت مکانی، بررسی پتانسیل و دسترسی ها، نیاز به تجربه و صرف زمان دارد. در این مقاله به بررسی مناطق دنج سلیمان آباد تنکابن، برای خرید و فروش ملکی سودمند، می پردازیم.

خرید زمین و ویلا در سلیمان اباد تنکابن

خرید زمین در سلیمان آباد

روستای سلیمان آباد در 10 کیلومتری مرکز شهر تنکابن قرار دارد. دهستانی سرسبز و زیبا و تاریخی که حدود 500 کیلومتر مربع وسعت دارد. جلگه حاصلخیز تنکابن در قسمت شمالی و کوه های سر به فلک کشیده البرز سرفراز، در قسمت جنوبی قرار دارند. تولیدات کشاورزی و دامی درآمد عمده مردم این بخش را تشکیل می دهد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

 برنج، چای، مرکبات، کیوی، پرورش انواع گل و گیاه، گوشت مرغ و لبنیات که به سراسر کشور و حتی خارج از آن، ارسال می گردد؛ همچنین صنایع کوچک بومی مانند: برنجکوبی ها، چوب بری ها و کارگاه ها مشغول فعالیت هستند.

حمل و نقل عمومی و ایستگاه تاکسی و سایر خدمات شهری از مزایای این منطقه است. آثار باستانی رها شده ای در منطقه سلیمان آباد تنکابن وجود دارد که دیدار از آن به شما آرامش خواهد داد. از جمله این آثار: قلعه ها، غارها و گبرها می باشند که در صورت بازسازی این آثار می توانند پذیرای هزاران توریست داخلی و خارجی باشند. در کنار جویبار آرام و آواز دلنشین پرندگان، بر فراز درختان تنومند و زمین سبز، مقبره ی مجتهد سلیمان محمد تنکابنی، صاحب کتاب قصص العلماء، در سلیمان آباد تنکابن قرار دارد.

خریذ زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن

خرید زمین در زنگیشامحله (عماریه)

روستای زنگیشامحله (عماریه) فاصله ۵ دقیقه‌ای با مرکز شهر تنکابن دارد، خود این روستا تمام قابلیت‌های یک شهر را دارد از داروخانه و مرکز بهداشت گرفته تا سایر مغازه های کوچک و بزرگ که نیازهای شما را تماما برطرف می سازد، برای تفریح و پر کردن اوقات فراغت همراه با خانواده، از این روستا برای رسیدن به دریا و جنگل باید مدت زمان کمی رانندگی کنید. 

زنگیشامحله، از دو مسیر به کمربندی اصلی شهر متصل می باشد. تنها اثر تاریخی این روستا که از گذشته بر جای مانده پلی است که از اواخر دوره قاجاریه وجود دارد. وجه تسمیه پل و روستا، بنا به روایات و افسانه‌های محلی اینگونه است که، حاکمی در این ناحیه حکومت می کرده که ملازمان وی به وسیله زنگوله هایی ورودش را اطلاع می دادند و به همین دلیل این روستا به زنگیشامحله معروف گردید. البته برخی دیگر معتقدند که به علت حکومت مردی زنگی ( زرنگی یا سیستانی) در این منطقه به زنگ شاه محله موصوف گردید، این بنای تاریخی برای حفظ میراث و اصالت روستا دست نخورده باقی مانده است.

خرید زمین در تنکابن سرمایه گذاری مطمئن در شمال

خرید زمین در روستاهای آخوندمحله و جل آخوند محله

یکی دیگر از روستاهای سلیمان آباد، آخوند محله و جل آخوند محله است که در راستای شمال جاده ابریشم ودر دامنه کوه های البرز قرار دارد. در گذشته یکی از مراکز عمده ی تولید لبنیات و گوشت بود است و امروزه به دلیل واقع شدن شهرک صنعتی البرز عمده ترین مرکز صنعتی غرب کشور،  در این روستا قرار دارد.

با طی دو کیلومتر از روستای جل چلاسر به روستای جل آخوند محله میرسیم که این منطقه نیز با داشتن جاهای دیدنی طبیعی وآثار باستانی میتواند یکی از روستاهای نمونه گردشگری شود . قیمت های زمین در این منطقه روزبه روز در حال افزایش است.

خرید زمین در چلاسر

چلاسر، روستایی کوچک، دارای شالیزارهای برنج با صفا و نامحدود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. اما امروزه،‌ این روستا مانند بسیاری از روستاهای ایران تغییرات ناپیوسته زیادی کرده است. چلاسر یک کارخانه چای معروف دارد که با عبور از کنار آن عطر دل انگیز چای شما را مدهوش می سازد.

اقامتگاه بومگردی کندوج با غذاهای محلی آماده پذیرایی از مسافران می باشد. بهترین زمان برای سفر به این منطقه و اقامت در اقامتگاه بومگردی از اواسط بهار آغاز و تا اواسط پاییز ادامه دارد. به خاطر موقعیت جغرافیایی روستای چلاسر، ییلاقات سرسبز و شالیزارها، سالانه تورهای طبیعت گردی ،کوهنوردی و دوچرخه سواری بسیاری همراه با راهنمای محلی به این منطقه سفر می کنند.

زمین و ویلا در این منطقه به قیمت مناسب و ارزان با چشم انداز بی نظیر یافت می شود.

خریذ زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن

خرید زمین در جلیل آباد (سنگراسر)

روستایی است دنج و زیبا با چشم انداز کوه و دریا، دارای آب و هوای مطلوب که فاصله آن با مرکز تنکابن ۸ کیلومتر ‌است و در حال اجرای طرح هادی روستایی می باشد . دسترسی آسان از این روستا به مناطق تفریحی “جاده دوهزار” و “سه هزار” فراهم است، اما لازم به ذکر است که ارتفاعات این روستا دست‌کمی از این مناطق تفریحی ندارد؛ چشمه در جنگل، و نهر دائمی در روستا، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

بعد از عبور از این روستا به روستای”نسیه گاه”وارد می‌شوید که جنگل‌های بکر و دست نخورده ای دارد و ارزش یک بار دیدن را خواهد داشت. اکثر مردم این روستا ییلاق نشین می باشند که در فصل بهار و تابستان به مناطق ییلاقی خود کوچ می‌کنند.

خریذ زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن

خرید زمین در سیاهگل چال (سلیم آباد)

روستای سلیم آباد از مرکز تنکابن حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. روستایی که دهیاری آن توجه ویژه‌ای در امر توسعه تفریحی و توریستی را داشته و برای افزایش امنیت در این روستا از دوربین های مداربسته استفاده شده است.

این روستا چشم اندازهای کوه و دریا دارد و هر چه جلوتر می روید جنگل های سرسبز و باصفای این مناطق میزبان شما خواهد بود. در همین جنگل‌های بکر کارگاه سفالگری “بابا محب” قرار دارد که بازدید از آن برای عموم و تجربه سفالگری فراهم است.

دسترسی به مراکز درمانی، بانک، مارکت ها و… مهیا است. 

مردم این روستا به دامپروری، کشاورزی ، تولید محصولات ارگانیک مشغول هستند که می توان هنگام بازدید از آن ها، به خرید پرداخت.

خرید زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن

خرید زمین در جل چلاسر

روستای کوچک و کم جمعیت که ۱۲ کیلومتر از مرکز تنکابن فاصله دارد و دارای مناظر فوق العاده زیبای کوهپایه‌ای و جنگلی می باشد. مردم کشاورز این روستا خوش عطرترین برنج و  با کیفیت ترین پرتقال و کیوی ایران را تولید می‌کنند.

همچنین دارای اقامتگاه بوم گردی، با حال و هوای روستایی، تجربه شیرین را برای شما، به جای می‌گذارد.
قسمتی از این روستا دارای جاده خاکی می‌باشد که از ابتدا تا انتهای آن، جنگل‌های باصفا و سرسبز با پوشش گیاهی متفاوتی دیده می‌شود که محال است برای دقایقی وقت خود را در آنجا سپری نکنید.

انتهای این جاده به منطقه ییلاقی به نام “دیمرون” و “سیب کلا‌یه” ختم میشود که آب و هوای بی نظیر، چشمه های زلال و گیاهان دارویی از نقاط قوت این منطقه است.

با توجه به مزایای بسیار خوب این منطقه و همچنین تامین آسان مصالح ساختمانی و حمل و نقل آن، ویلا و شهرک سازی در این منطقه به صورت انبوه در حال انجام است.

خریذ زمین و ویلا در سلیمان آباد تنکابن

خرید زمین در خشکرود

روستای خشکرود در بخش جلگه ای تنکابن با آب و هوای معتدل و مرطوب در کنار خاکی حاصلخیز، میزبان باغات چای، برنج و مرکبات خاص این منطقه از نظر طعم و کیفیت می باشد. این منطقه در فصول مختلف سال پذیرای حضور دام ها بوده و زندگی مردمان این دهکده را رونق می بخشد.

در مسیر روستا، یک چشمه وجود دارد که توسط دهیاری مربوطه بازسازی و لذت آبی خنک را برای همه به ارمغان می آورد. این روستا دارای یک قلعه قدیمی و باستانی است که نشان از قدمت روستا دارد.

در انتهای روستا، محله ای به نام “بتون دان” قرار دارد که در مسیر رودخانه آن، سنگ های کوچک و بزرگ آهکی با اشکال هندسی متفاوت، مناظر شگفت انگیزی خلق کرده است.

مناطق و روستاهای دنج، مانند این منطقه، برای خرید زمین و ویلاسازی بسیار مناسب است ؛کما این که در این مناطق زمین و ویلا با قیمت های ارزان و مناسب برای سرمایه گذاری بسیار توصیه شده است.

خرید زمین در حاتم سرا

حاتم سرا، یکی از روستاهای تنكابن از توابع بخش مركزی،  استان مازندران  است. این روستا در دهستان گلیجان قرار دارد و براساس سرشماری مركز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۰ نفر بوده است.

خرید زمین در تنکابن دارای مزایای زیادی بوده که با توجه به بودجه موردنظر موارد موشکافانه ای در حیطه ی سرمایه گذاری در شمال تأثیر مستقیم بر میزان سوددهی و پیشرفت مورد انتخاب دارد. از این رو تیم کارشناسان تاوا با تحلیل تمامی شرایط موجود آمادگی خود را جهت مشاوره ی رایگان در این راستا اعلام می دارد. نکاتی که حاصل سال ها تجربه در منطقه ی سلیمان آباد تنکابن بوده و شما را در راستای رسیدن به رویاهایتان یاری می کند.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاور املاک خوب

پیام بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)