قبل ازخرید ویلای لوکس به این نکات توجه کن

قبل از خرید ویلای لوکس به این نکات توجه کن

خرید ویلا در هر نقطه از کشورمان با توجه به شرایط فرهنگی و محیطی، نیازمند توجه به مواردی است که در ادامه به آن می پردازیم.

اغلب افراد با هدف گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات خود، برای فرار از دغدغه های فکری، شلوغی کلان شهرها، در منطقه ای دنج و خوش آب و هوا، اقدام به خرید ویلا می کنند.

خرید ویلا

نکات مهم برای خرید ویلا

تأثیر موقعیت جغرافیایی در خرید زمین 

موقعیت مکانی و آب و هوای منطقه و منظره مقابل تان را با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید، برای مثال آب و هوای شمال مرطوب و شرجی است، با این حال، از منظره ی بی نظیر جنگل و دریا با کمترین فاصله از یکدیگر، هم نمی توان گذشت، بنابراین؛ با خرید ویلا در شمال، میتوانید با خیال راحت منظره ای بی نظیر، مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.

به دلیل بالا بودن رطوبت در شمال بهتر است، خانه هایی با کرسی بلند اولویت انتخاب ملک مورد نظر ما باشد.

(کرسی:به ارتفاع بین سطح کف ویلا تا سطح زمین را کرسی می گویند.)

متریال ساختمان، ضد رطوبت و دیوارها قیرگونی شده باشد و همچنین، سیستم اصولی دفع آب باران و فاضلاب بهداشتی در ساختمان رعایت شده باشد.

 

امنیت محیط اطراف در خرید ویلا

اگر از ویلای خریداری شده برای تفریحات کوتاه مدت استفاده می‌کنید، داشتن همسایه های خوب، دنج و امن بودن محیط، فاکتور مهمی برای شما محسوب می شود. بهتر است، ویلا از نظر امکانات امنیتی، دارای دوربین مدار بسته، دزدگیر آهنی، سیستم امنیت هوشمند و سرایداری باشد تا در صورت عدم حضور طولانی مدت اهالی منزل ، ازسرقت و اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

حال اجازه دهید تا چند مورد از مهم‌ترین روش‌های افزایش و تامین امنیت ویلا را به شما معرفی کنیم. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. استخدام یک سرایدار و یا نگهبان
2. استفاده از سیستم‌های دزدگیر هوشمند
3. استفاده از درب‌های ضد سرقت
4. استفاده از قفل‌های ضد سرقت
5. به کارگیری دوربین‌های مداربسته
6. استفاده از فنس‌های الکتریکی

خرید ویلا

دسترسی آسان

قبل از خرید ویلا، به راه های دسترسی آن توجه کنید، دسترسی به جاده ی اصلی و جریان ترافیک را بررسی کنید؛ زیرا برای هربار خرید یا رفت و آمد، اگر در ترافیک بمانید، برایتان طاقت فرسا خواهد بود و به زودی از انتخاب خود پشیمان خواهید شد.همچنین؛ مغازه های مهمی، همچون:خواروبار فروشی، نانوایی و به امکانات درمانی آن، مانند:خانه بهداشت، توجه کنید.

توجه به امکانات رفاهی در خرید ویلا

به امتیازات مهم یک ویلا که شامل: آب، برق و گاز می باشد توجه کنید. دسترسی به تلفن، آنتن دهی و اینترنت منطقه را هم، مورد توجه قرار دهید.

از امکانات رفاهی یک ویلای مدرن امروزی، دارا بودن سیستم ساختمان هوشمند و کنترل از راه دور است، تا در صورت نیاز، قبل از ورود به ساختمان، تنظیم دمای محیط، آب استخر و دیگر امکانات ویلا فعال سازی شود.

برای استفاده از ویلا در فصل‌های سرد، سیستم گرمایش قوی و توجه به سیستم لوله کشی اصولی، گردش آب استخر، مهمترین نیاز است. حتما قبل از خرید، جزئیات متریال ساخت را از فروشنده جویا شوید.

اندازه و طراحی ساختمان ویلا

در مناطق شمالی، ویلاهایی با طراحی های مدرن، به فراوانی دیده می شود، انواع ویلاهای فلت، دوبلکس، تریبلکس و… وجود دارد. توصیه می شود، علاوه بر توجه به زیبایی ظاهری ساختمان، به نیاز خود، از داشتن ویلا اهمیت دهید، شرایط خانواده، تعداد جمعیت و… اگر خانواده پر جمعیتی هستید و یا اهل برگزاری مراسماتی مانند:جشن تولد می باشید، ویلاهای دوبلکس یا تریبلکس مناسب شما می باشد.

در آخر

اگر علاقه به ویلای دوبلکس یا تریبلکس دارید، از طرفی هم پدر و مادر سالمند دارید، نگران نباشید، زیرا ویلاهای دوبلکس، در طبقه همکف ساختمان، دارای سرویس بهداشتی و اتاق مجزا می باشند.

در نهایت برای دیدن ویلاهای لوکس موجود در حاشیه دریای خزر و شهر زیبای تنکابن به قسمت آگهی ها در سایت املاک تاوا مراجعه کنید 

تاواملک پیشنهادات جذابی دارد…

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاور املاک خوب

پیام بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)