خرید ویلا قیمت مناسب در تنکابن کد1411

بررسی اجمالی

خرید ویلا قیمت مناسب در تنکابن کد ۱۴۱۱

خرید و فروش ویلا قیمت مناسب در تنکابن

تنکابن، نگین غرب مازندران، با طبیعت بکر و سرسبز و آب و هوای دل‌انگیز، همیشه مقصدی ایده‌آل برای مسافران بوده است. در این میان، گیل محله، بهشت گمشده تنکابن، با طبیعت بکر، جنگل‌های انبوه، شالیزارهای سرسبز و رودخانه‌های خروشان، مکانی رویایی برای خرید ویلای شخصی و لذت بردن از آرامش طبیعت است. در گیل محله شما می‌توانید از طبیعت‌گردی، کوهنوردی، پیاده‌روی در جنگل و کنار رودخانه و سایر تفریحات لذت ببرید.
ما به شما ویلایی مدرن با زیربنای 100 متر در زمینی 200 متری، با سند و پروانه ساخت، در گیل محله تنکابن معرفی می‌کنیم که تمام نیازهای شما را برای یک اقامتگاه ایده‌آل در دل طبیعت برآورده می‌کند.

ویلا مدرن 100 متری گیل محله

طراحی مدرن و منحصر به فرد

این ویلا با بهره‌گیری از سبک مدرن و مصالح مرغوب، فضایی دلباز و آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. پنجره‌های سرتاسری، نور طبیعی را به داخل ویلا هدایت می‌کنند و حس نزدیکی به طبیعت را در شما زنده می‌کنند. استفاده از خطوط صاف و ساده در طراحی داخلی و خارجی ویلا، فضایی مدرن و مینیمال ایجاد کرده است که به سلیقه افراد با هر نوع پسندی خوش می‌آید. دو خواب برای آسایش شما این ویلا دارای دو خواب است که هر کدام به اندازه کافی فضا برای قرار دادن تخت و کمد و سایر لوازم مورد نیاز شما دارند. همچنین، سرویس بهداشتی و حمام مجزا برای شما در نظر گرفته شده است تا آسایش و راحتی شما را در طول اقامتتان در ویلا فراهم کند.

رهایی از محدودیت‌ها

با داشتن 200 متر زمین، شما فضای کافی برای ایجاد باغچه‌ای زیبا و محوطه‌ای دل‌نشین در اطراف ویلا دارید. می‌توانید در این فضا گل‌ها و درختان مورد علاقه خود را بکارید و از قدم زدن در میان آنها و لذت بردن از هوای تازه لذت ببرید. همچنین، می‌توانید از این فضا برای برگزاری دورهمی‌ها و باربیکیو با دوستان و خانواده خود استفاده کنید.
ویلا قیمت مناسب در تنکابن
ویلا درگیل محله تنکابن

سند و پروانه ساخت برای امنیت خاطر شما

این ویلا دارای سند و پروانه ساخت است که خیال شما را از بابت مالکیت قانونی و امنیت آن آسوده می‌کند. با داشتن سند و پروانه ساخت، شما می‌توانید با خیالی راحت از این ویلا به عنوان ملک شخصی خود استفاده کنید و یا در صورت تمایل آن را به دیگران بفروشید یا اجاره دهید.

ویلا مدرن در گیل محله تنکابن

این ویلا با طراحی مدرن، دو خواب، 200 متر زمین، سند و پروانه ساخت و موقعیت عالی در گیل محله تنکابن، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال آرامش، طبیعت و زندگی مدرن هستند.

همین امروز با ما تماس بگیر و برای خرید این ویلای رویایی در گیل محله تنکابن مشاوره رایگان دریافت کن.
09127026185
09911975641
نژادمقدم

جزئیات

  • قیمت (تومان):
    3,600 میلیارد
  • وضعیت ها:

امکانات

  • بام تهرانی
  • پروانه ساخت
  • سند دارد
  • کابینت ام دی اف
  • کف سرامیک

اطراف این مکان چیست ؟

اولین نفر برای بررسی باشید “خرید ویلا قیمت مناسب در تنکابن کد1411”

Rating

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

املاک مشابه