زمین 300 متری با بنا قدیمی کد 1410

بررسی اجمالی

خرید و فروش زمین با قیمت مناسب در گلیجان تنکابن

زمین 300 متری در گلیجان، فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری

در قلب سرسبز شمال، در شهرستان تنکابن، روستایی به نام گلیجان واقع شده است. گلیجان با طبیعت بکر و چشم‌نواز، آب و هوای خنک و دل‌انگیز، و مردمانی خونگرم، بهشتی زمینی برای زندگی و سرمایه‌گذاری است.

زمینی با موقعیتی ایده‌آل

ما مفتخریم که زمینی 300 متری در گلیجان را به شما معرفی کنیم که دارای بنچاق و بافت مسکونی است. این زمین در موقعیت مکانی ایده‌آل قرار گرفته و به تمام امکانات رفاهی و خدماتی اعم از آب، برق، گاز، و جاده آسفالت دسترسی آسان دارد.

چشم‌اندازی بی‌نظیر

از این زمین، چشم‌اندازی بی‌نظیر از جنگل‌های انبوه شمال، کوه‌های سر به فلک کشیده، و دریای خزر را خواهید داشت. تصور کنید که هر صبح با طلوع خورشید در میان این طبیعت بکر بیدار شوید و از نسیم خنک و دل‌انگیز شمال لذت ببرید

قیمتی مناسب برای یک زمین ارزشمند

قیمت این زمین 300 متری با تمام مزایایی که ذکر شد، فقط 2 میلیارد تومان است. این قیمت در مقایسه با سایر زمین‌های منطقه، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

فرصتی برای ساختن رویای خود

این زمین فرصتی ایده‌آل برای ساختن ویلای رویایی شما است. ویلایی که در آن می‌توانید از آرامش و سکوت طبیعت لذت ببرید و خاطرات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

اگر به دنبال خرید زمین در شمال هستی، این زمین 300 متری در گلیجان می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از زمین، با ما تماس بگیر.

09127026185
09911975641
نژادمقدم

جزئیات

  • قیمت (تومان):
    2 میلیارد
  • وضعیت ها:

امکانات

  • بنچاق شورایی

اطراف این مکان چیست ؟

اولین نفر برای بررسی باشید “زمین 300 متری با بنا قدیمی کد 1410”

Rating

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.